phone: +38-050-310-19-33

 

e-mail: info@biodiesel.com.ua

Вход на сайт:
Логин
Пароль
 
Регистрация на сайте!
Забыли пароль?

Навигация по сайту:

О биодизеле

Законодательство

Copyright ©

Обратная связь

RSS новости


Опрос сайта:
Чем интересен для Вас biodiesel.com.ua?
биодизельное законодательство
развитие биодизеля на Украине
развитие биодизеля за рубежом
информация по оборудованию
технология производства
использование для техники
развитие сырьевой базы
другое

Календарь:
«    Апрель 2007    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 

Популярные статьи:

Блок-схема производства биодиз ...

Рапса - железному коню!

Концепция программы развития п ...

БИОДИЗЕЛЬ — АКТУАЛЬНАЯ ИДЕЯ СТ ...

В Украине в 2006 году начнется ...

В Виннице построят заводы по в ...

Биодизелин - Компания «ЛУКОЙЛ»

Татарстан. В новый век на бенз ...

Фотоотчет с выставки 15 марта ...

Схема расположения оборудовани ...


Архив новостей:

Реклама:
 

 


Информация:
Soft  DataLife Engine

Русскоговорящий житель ОАЭ окажет содействие в решении вопросов в г. Дубай Объединенные Арабские Эмираты / Dubai - United Arab Emirates / покупки, экскурсии и т.д.

ПАРТНЕРЫ:

Billard.com.ua - Все для бильярда!

обмен ссылками



Украинские нефтепродукты

 

 

 

В тему

Сайт biodiesel.com.ua является концентрацией русскоязычного интернета по теме БИОДИЗЕЛЬ (biodiesel), с целью популяризации данной темы и продвижения оборудования собственного производства для изготовления биодизеля. Приглашаем Вас принять активное участие в обсуждении имеющихся информационных материалов, а также присылайте свои наблюдения и изыскания в данном направлении.

 

Изготовление оборудования для производства БИОДИЗЕЛЯ - обращайтесь
WE ARE PRODUCER OF BIODIESEL EQUIPMENTS! Feel free to call!

 +38-050-310-19-33  e-mail: info@biodiesel.com.ua

Программа развития производства дизельного биотоплива

Категория: Законодательство

http://www.kmu.gov.ua



ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 22 грудня 2006 р. № 1774
ПРОГРАМА
розвитку виробництва дизельного біопалива
 
1. Загальна частина
Згідно з вимогами ЄС, частка використання біологічного та інших видів палива, що виробляються з відновлювальних ресурсів, у структурі енергоспоживання країн — членів ЄС становитиме до кінця 2006 і 2010 років відповідно 2,75 та 5,75 відсотка. З урахуванням цього в Україні, яка має намір співпрацювати з країнами ЄС, повинно вироблятися та споживатися у 2010 році не менш як 520 тис. тонн усіх видів біопалива.
Забезпечити пальним аграрний сектор, а в подальшому також інші галузі економіки з одночасним виконанням відповідних вимог ЄС можна шляхом розвитку виробництва біологічного палива, зокрема:
 розроблення для виробників палива індикативних планів збільшення обсягу його виробництва та запровадження механізму контролю за їх виконанням, включаючи запровадження системи санкцій за допущені порушення;
обов’язкове підтримання запасів біологічного або традиційного палива з домішками біологічного палива;
запровадження системи заходів щодо заохочення використання біологічного палива у сільськогосподарській і транспортній галузі.
Стабільне постачання енергоресурсів (дизельного біопалива) аграрному секторові економіки дасть змогу створити умови для переходу до його використання і у транспортних засобах загального користування.
2. Мета і завдання Програми
Мета Програми полягає у підвищенні рівня екологічної та енергетичної безпеки України, зменшенні залежності національної економіки від імпорту нафтопродуктів, забезпеченні аграрного сектору економіки та транспортної галузі дизельним біопаливом.
Програма спрямована на розв’язання таких основних завдань:
1) створення сировинної бази для виробництва дизельного біопалива, зокрема:
розроблення енергозберігаючих технологій вирощування ріпаку;
розширення площ вирощування ріпаку, підвищення його врожайності;
створення зон концентрованого вирощування ріпаку з метою наближення джерел сировини до місць виробництва дизельного біопалива;
2) створення технічної бази для вирощування, зберігання та переробки ріпаку, зокрема:
обґрунтування відбору системи машин та обладнання для технологічних машинних комплексів з вирощування і зберігання ріпаку, виробництва олії (з метою зменшення витрат на виробництво сировини);
здійснення комплексу заходів, пов’язаних з модернізацією та адаптацією дизельних двигунів внутрішнього згоряння до роботи з використанням дизельного біопалива;
3) розроблення нормативних документів (зокрема технічних умов) з питань виробництва та використання дизельного біопалива з подальшою підготовкою відповідних державних стандартів.
3. Обґрунтування шляхів розв’язання проблеми
налагодження виробництва дизельного біопалива
Протягом останніх трьох років середньорічне споживання дизельного палива в Україні становить близько 5 млн. тонн, а у 2010 році згідно з Енергетичною стратегією України на період до 2030 року, схваленою розпорядженням Кабінету Міністрів України від 15 березня 2006 р. № 145, зросте до 7,7 млн. тонн.
Для гарантованого проведення сільськогосподарських робіт за технологічними нормами щороку необхідно близько 1870 тис. тонн дизельного палива і 620 тис. тонн бензину. Для виробництва такої кількості пального використовується близько 4,5 млн. тонн нафти, що переважно імпортується. У зв’язку з тим, що постійне зростання її вартості призводить до підвищення вартості нафтопродуктів, а отже, і сільськогосподарської продукції, традиційний варіант задоволення потреби сільськогосподарського виробництва за рахунок тільки нафтопродуктів малоперспективний.
Доцільніше перейти до забезпечення сільськогосподарських товаро-виробників біопаливом, що виробляється з ріпаку. На користь зазначеного варіанта свідчить досвід таких країн, як Німеччина, Франція, Австрія, Чехія, США, де для вирощування ріпаку використовується 10—14 відсотків ріллі.
Програмою визначається перспектива розвитку ріпаківництва, зокрема створення регіональних зон концентрованого вирощування озимого і ярого ріпаку площею від 50 до 70 тис. гектарів та технічної бази з виробництва дизельного біопалива.
Збільшення площі посівів ріпаку до 10 відсотків загальної площі ріллі в Україні і переробка 75 відсотків вирощеного врожаю на дизельне біопаливо дасть змогу розв’язати проблему стабільного постачання енергоресурсів аграрному секторові економіки з використання власного відновлювального джерела.
У країнах ЄС біопаливо використовується як у чистому вигляді, так і в суміші з дизельним. Найпоширенішим видом дизельного біопалива є метиловий ефір олії ріпаку. Для стимулювання його виробництва у більшості зазначених країн застосовуються податкові пільги, у тому числі нульова ставка акцизного збору для дизельного біопалива у чистому вигляді та знижена ставка для його сумішевих видів.
.....
ПОЛНЫЙ ТЕКСТ ПРОГРАММЫ РАЗВИТИЯ ПРОИЗВОДСТВА ДИЗЕЛЬНОГО БИОТОПЛИВА

.
Рейтинг: Рейтинг статьи: Хорошо (голосов: 7)
Ваша оценка:
Уважаемый посетитель вы вошли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

автор: Biodiesel 26 апреля 2007 Напечатать

оборудование Биобутанол | биллиард магазин |

 

Copyright© Biodiesel 2005-2006. All Rights Reserved. Дизайн Креативное агентство ETRENGE DESIGN